Vragen?

Chat hier met ons!

Winkelwagen

Winkelwagen

Home » Klantenservice

Kom je er niet uit?

Alle veelgestelde vragen bij elkaar!

Bestellen

Bestellen op SAM IT Services is supersimpel en in enkele stappen gebeurd. Je selecteert de producten die je wilt hebben, gaat naar je winkelmandje en doorloopt de stappen uit het bestelproces. Na een bestelling ontvang je automatisch van ons een bevestiging. Een kind kan de was doen!

Op dit moment kun je op twee manieren afrekenen bij ons. Dit is ofwel via PayPal, ofwel via iDEAL.

Op dit moment kun je alleen betalen door in één keer af te rekenen. We zijn op dit moment druk bezig om je ook de mogelijkheid tot gespreide betaling te bieden. Stay tuned!

Het is niet mogelijk om je bestelling te annuleren. Heb je jouw bestelling ontvangen en wil je deze retourneren? Dit is uiteraard mogelijk. Kijk onder het kopje ‘ruilen en retourneren’ op deze pagina hoe je dit kunt doen.

Productcondities

A-Grade apparaten zijn zo goed als nieuw. Ze hebben hooguit enkele gebruikssporen aan de buitenkant.

B-Grade apparaten hebben lichte gebruikssporen. Denk aan lichte deukjes of krasjes aan de buitenkant. Op technisch vlak heeft het toestel geen mankementen.

C-grade toestellen hebben zware krassen en gebruikssporen die direct in het oog springen.

De levensduur van jouw refurbished apparaat hangt af van de status van jouw apparaat. Net als met een nieuw apparaat loopt de levensduur sterk uiteen. Uiteraard bieden wij garantie op elk toestel dat je bij ons aanschaft.

Ruilen en retourneren

Uiteraard kun je jouw bestelling retour sturen. Wanneer je dit binnen de gestelde termijn van 14 dagen doet, nemen wij de retourkosten op ons. Valt dit buiten de gestelde termijn van 14 dagen, dien je deze kosten zelf voor rekening te nemen.

We hebben enkele tips voor het retour sturen van jouw product:
– Gebruik de originele doos van de verzending
– Geef het product zo min mogelijk bewegingsruimte in de doos
– Gebruik opvulmateriaal (kranten zijn zeer geschikt!)
– Zorg dat alle gegevens duidelijk in de doos terug te vinden zijn

Zorg dat jouw product zo stevig mogelijk is ingepakt (opgevuld en wel) en bij voorkeur in de originele productverpakking zit.

Zorg dat jouw product wordt teruggestuurd naar het afzendadres vanwaar de originele bestelling afkomstig is.

Bezorgen

Jouw bestelling wordt verzonden met POSTNL. De bestelling wordt hierbij afgeleverd op het adres dat je bij jouw bestelling hebt opgegeven.

Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bestellingsbevestiging. Je ontvangt hierbij ook en track- en tracecode, waarmee je ten alle tijden op de hoogte bent van de plek en status van jouw bestelling.

Hoe lang het duurt voordat jouw bestelling wordt bezorgd, is afhankelijk van de drukte bij PostNL. Dit kan al de volgende werkdag zijn, maar het kan ook enkele werkdagen duren.

Je kunt jouw bestelling niet op locatie afhalen. Maar geen zorgen, we bezorgen dit gewoon bij jou thuis!

Garantie

Op ieder artikel dat je via SAM IT Services aanschaft geldt de wettelijke garantie. Zo bieden wij standaard 1 jaar garantie op de functionaliteit van alle producten die je via onze webshop aanschaft. Voor accu’s en batterijen is de garantie 2 maanden. Houd er rekening mee dat de accu het eerste stuk hardware is dat de tand des tijds bij intensief gebruik zal merken.

B-Grade apparaten hebben lichte gebruikssporen. Denk aan lichte deukjes of krasjes aan de buitenkant. Op technisch vlak heeft het toestel geen mankementen.

De gemiddelde reparatie van jouw apparaat duur 1-2 weken. We zullen jou informeren over de status van jouw reparatie.

Net als met track en trace houden we jou op de hoogte van de status van jouw bestelling. Dit gebeurt per mail.

Heeft u een andere vraag?

We helpen je graag verder.
Laat hier een bericht achter.
We nemen binnen 24 uur contact met je op.

Vragen?

Chat hier met ons!

Liever mailen?

Stuur ons een mail

Bellen

Je kunt ook bellen
met een medewerker

Je winkelmand is momenteel leeg.

Terug naar winkel