Vragen?

Chat hier met ons!

Winkelwagen

Winkelwagen

Home » Klachtenpagina

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en/of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Na ontvangst van de klacht krijgt u een bevestiging. Wij proberen uw klacht zo snel mogelijk te beantwoorden, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst. Mochten wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Stelt u dit niet op prijs? Dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk. Hier zijn wij bij aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Dien hieronder uw klacht in. Wij nemen graag zo snel mogelijk contact met u op!

Bijlage

Je winkelmand is momenteel leeg.

Terug naar winkel